Ställ ditt barn i kö till skolan

Du kan ansöka om plats på skolan genom att fylla i anmälningsblanketten som du hittar här.

Blanketten behöver inte skrivas ut, tryck endast på spara.  Vi ber att du på några rader berättar lite om ditt barn i kommentarsfältet. Om det finns plats i den årskurs du söker till kommer en vi att kontakta dig inom kort, i annat fall placeras ditt barn i kö. Skolan tillämpar följande köregler.

Observera:

• Anmälan till förskolorna för barn i åldern 0-5 år ska ske separat och administreras inte av skolan. Här finns mer information om  Waldorflekskolan i Hardeberga och Solvinden i Lund.
  • Även om barnet går på en av waldorfförskolorna i Lunds kommun så måste det även ställas i skolans kö i god tid inför skolstarten.
  • Om barnet inte har ett svenskt personnummer, ange barnets födelsedatum (ÅÅÅÅMMDD) följt av "TF10" för pojke och "TF20" för flicka.